11 mei 2008

Ik had me er zo op verheugd

Gisteravond een workshop op de opwekkingsconferentie verzorgd en vannacht in een hotel in Nunspeet overnacht. Het vooruitzicht om op zondagochtend vroeg over de Veluwe hard te lopen had me al dagen positief gestemd. Affijn, word ik vanmorgen wakker met een ernstige hoofdpijn. Balen. Zeker met twee spreekbeurten te gaan geen lekker vooruitzicht. De paracod is in dergeljike gevallen een uitkomst. Twintig minuten na inname verdwijnt de pijn naar de achtergrond, worden mijn benen licht en begin ik me licht euforisch te voelen.

Omdat ik even autoloos ben heb ik voor het weekend een auto gehuurd. Kleiner dan een Fiat Pinda bestaat denk ik niet. Op het parkeerterrein van het hotel aangekomen knalt een achteruitrijdende auto met telefonerende jongedame achter het stuur tegen me aan.
Geen noemenswaadige schade maar heb toch maar een scadeformulier ingevuld.

Zometeen naar Huizen en vervolgens door naar Bennekom. Hoop om 19.00 thuis te zijn om Martha te feliciteren met moederdag.