13 mei 2008

Enschede

Deze week twee keer naar Enschede en de twee gebeurtenissen hebben niets met elkaar gemeen behalve dat het bijeenkomsten zijn waar christenen zijn en ik een praatje ga houden.

Vanavond bij de Navigators een praatje houden over leiderschap en relaties. Ik ben er best wel lang mee bezig geweest vandaag en heb weer veel te veel voorbereid. Nu wordt de grote uitdaging om dingen te schrappen. Schrappen is onvermijdelijk ook omdat er een OM team zal zijn dat een presentatie van 30 minuten verzorgd.
Zondagavond ben ik weer in Enschede maar dan om in de jeugddienst van de baptistengemeente te spreken.
Ik hoop dat ik wakker blijf op de terugweg!
Nu moet ik gauw gaan anders red ik het niet om er om 20.00 uur te zijn.

p.s. het is nu 20.50 en ik ben niet in Enschede. Tegen de klok van zes uur kon ik de wijk niet uit en waren er op de route naar Enschede drie ongevallen met zulke lange files tot gevolg dat ik er nooit om acht uur zou zijn. Het OM team moet nu doen waar ze goed in zijn: improviseren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten