05 april 2007

Boek is uit

Vanmorgen The Glass Castle uitgelezen. De rest van de dag wat hangerig en katterig met een vervelende hoofdpijn. Gisterenavond Martha opgehaald. We waren net na middernacht thuis. Ik moet eigenlijk aan mijn preek werken maar klan me maar moeilijk concentreren. Zo'n 100 emails in m'n inbox weggewerkt; of beantwoord, of verwijderd of ter bewaring in een van de 50 submappen opgeborgen. Het verevelde van mail is dat een vaak heel korte vraag een kluit werk is om deze te beantwoorden. Bijvoorbeeld eentje uit Australie: "Hi Jan, a nice night on Friday. Thanks. Is there any way I can get more info on your church, how it was set up, what it does etc. Seems this church breaks the mould. Thanks, Ed"
Zal ik deze wel of niet beantwoorden? Het staat een beetje lullig als ik het gewoon negeer. Ik zal er dis toch iets mee moeten. En dit is slechts een voorbeeld.
Nog wat vluchten geregeld voor onze trip naar Zuid Afrika later deze maand. Van Johannesburg naar Pietermaritzburg en Durban en weer terug. Als ik niet te lang wacht kan dat voor een goeie prijs.
En nu? Het is 16.00 en ik ga even liggen.
Vanavond bezoek ik een van onze huiskringen. Ik hoop wel dat ik dan wat fitter ben, anders ga ik daar zitten slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten