16 april 2007

De tuin

We hebben een onderhoudsarme tuin. Nog een erfenis van de vorige bewoner. Martha en ik zijn niet zulke klussers. Vandaag moest er toch wat onkruid gerooid worden en dan blijkt dat onderhoudsarm maar betrekkelijk is. Echt onderhoudsarm zou zijn wanneer je je tuin asfalteert. Dan toch maar de handen uit de mouwen. Overigens waren er met dit mooie weer geen mouwen.
Vandaag onze nieuwsbrief geschreven. De publicatie van de brief laat nog even op zich wachten omdat ik een nieuwe foto van ons zessen wil maken. Helaas is Ruben nog aan het werk en moet ik zo de deur uit voor.... een vergadering. Ja, ik heb er een. Hoe is het mogelijk.. een vergadering! De oudsten vonden waarschijnlijk dat we nog niet genoeg vergaderen en nu is m'n enige vrije avond van de week geclaimd.
Morgen weer een vergadering.... oudstenvergadering. Twee avonden achter elkaar. Me dunkt dat we na morgenavond dan alle wereldproblemen wel opgelost zullen hebben.
Ach het is altijd wel gezellig en er is veel waarvoor we dankbaar zijn in de Brandaris. De meeste van onze "problemen" zijn luxe problemen. Hoe leiden we de groei in goede banen? Wat willen we nu eigenlijk met de zondagochtend?

Die gezinsfoto? Dat wordt hopelijk morgen. In ieder geval moet het lukken voordat ik aanstaande vrijdag naar Zuid Afrika vertrek.

Vandaag nog wat prijzen voor autohuur in Zuid Afrika vergeleken. De verschillen zijn enorm. Morgen de knoop maar doorhakken en gewoon een keuze maken.
Martha gaat dit kee mee en we zie er naar uit om samen het land onveilig te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten