12 september 2008

Doulos


De komende 17 dagen is dit mijn huis. Na twee nachten zonder slaap was de eerste nacht aan boord geen enkel probleem!
Vanmorgen was de officiële opening met plaatselijke machthebbers, pers en coryfeeën. Ik heb nog steeds m'n programma voor de komende weken niet ontvangen maar ik heb goede moed dat het vandaag goed gaat komen.
Ik heb zelfs aansluiting op het internet! Ik kan dus zonder problemen mail ontvangen en verzenden en m'n blog bijhouden.
Vandaag nog een rustige dag. Zometeen even de stad in en proberen een of meerdere duiken te regelen bij een plaatselijke duikclub. Ik moet nog een aantal duiken loggen voordat ik later dit jaar rondom de Galapagos eilanden ga duiken.
Erg leuk om de Nederlanders aan boord te ontmoeten. Er zijn er zo'n 15 aan boord,

1 opmerking:

  1. Hallo jan,

    Afgelopen zondag spraken we elkaar voor het eerst even. Misschien weet je dan wie ik ben.
    Wonderlijk, jij aan de andere kant van de wereld en toch nog direct contact kan houden met 'onze wereld'.
    Het lijkt me een uitdaging daar, helemaal omdat je het programma nog niet helemaal duidelijk hebt. Je blijft er rustig onder, dat is de enige juiste houding die zoden aan de dijk zet. Met drukmaken heb je alleen jezelf. Veel zegen, maar ook veel plezier en genieten toegewenst.
    groeten, Ilse de Ruijter- Rothuizen

    BeantwoordenVerwijderen