06 februari 2008

Weer in de bloglucht

Met de beeldschermresolutie op maximaal kan ik nu lezen wat ik doe. Daar had ik eerder aan moeten denken. Gisterenavond mochten de zogenaamde "verbandlenzen" eruit. Daarbij was beloofd dat het zicht de dag daarna en daarna wat minder zou zijn. Ik kan ervan getuigen dat dit waar is. De techniek die de oogarts gebruikt is door hemzelf bedacht en heeft als groot voordeel dat er helemaal geen littekeneweefsel in het oog achterblijft en de risico's van de operatie tot het absolute minimum beperkt zijn (i.p.v. het epitheel weg, en later terug te klappen lost hij het gewoon op in alcohol. dat groeit in 2 -3 dagen weer aan). Nadeel is dat het herstel langzamer verloopt en het zicht een paar weken troebel is.
Achteraf zou ik denk ik toch voor de wat oudere, maar ook beproefde LASEK methode hebben gekozen. Mensen die deze behandeling ondergaan komen met die stoere verhalen dat ze nauwelijks napijn hadden en meteen 100% konden zien.

Genoeg over dit gedoe. Mij hoor je er niet meer over.
Het komende weeken geef ik mijn Life Direction (NE) seminar in Bantega (Friesland) aan een twintigtal deelnemers die weer overal en nergens vandaan komen. Mocht een bloglezer geinteresseerd zijn om ook mee te doen, mail me dan even. Dan regel ik het. De kosten zijn 53 euro, we beginnen vrijdag 20.00 en het is zondag omsreeks 15.00 afgelopen.
Klik hier voor de inhoud van dit weekend.

O ja, slecht nieuws. Aanstaande zondag gaat Eternal Differenz NIET door. Het is ons niet gelukt om een band samen te stellen of te regelen voor aanstaande zondag. Jammer, maar helaas.

2 opmerkingen:

  1. volgende keer 'the fruits' ook eens proberen. geweldige band! Goede lofprijzing!
    http://www.thefruits.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of de band van Jan K.

    http://www.sunrose.nl/index.php/aanbiddingsband.html

    BeantwoordenVerwijderen