24 januari 2008

India, dag 19

De blaffende honden zijn opgelost. Weg. Goed geslapen. Geen zin om uit bed te gaan. Dat gebeurt nooit. Vandaag wel. Ben er toch maar uit gegaan. Was niet happy. Ondanks het feit dat ik in November al een emailbevestiging van de goede ontvangst van mijn inschrijving heb ontvangen zijn al mijn papieren weg. Of ik zo goed wil zijn om nogmaals een aanmeldingsformulier in te vullen... Je moet een beetje een soepele huid hebben hier. Administratie is niet de sterkste kant van de school. Daar staat tegenover dat men heel erg flexibel is. Het lijkt me het best om zoveel mogelijk mee te bewegen. Ik zou een barcode, die toegang verschaft tot de virtuele bibliotheek van Briercrest, krijgen als mijn inschrijving komleet is. Nadrukkelijk werd vermeld dat echt alle onderdelen van de aanmeldingsprocedure (A,B,C en D) op orde moest zijn. Toen ik mijn "probleem" voorlegde aan de Barcodemeneer terwijl we naast elkaar, slechts gescheiden door een schaamschot, onze blazen leegden, zei hij dat ik de code zo ook wel kon krijgen: "I trust you". Een soort van "Give and Take" situatie.
 
Inmiddels heb ik mijn aanmeldingsformulier opnieuw ingevuld en ingeleverd. Nu maar hopen dat het veilig in Canada aankomt.
Morgen moet ik een extra koffer(tje) organiseren om alle boeken in mee te kunnen nemen. Boeken zijn hier trouwen giga goedkoop. Westerse boeken die in India worden gedrukt zijn 80 tot 90% goedkoper! En ik zit hier dicht bij het vuur. OM is de grootste uitgever van Christelijke boeken in India en op de Campus is de grootste christelijke boekwinkel van India. Alleen, hoe krijg ize mee. En, wanneer ga ik ze lezen?
 
Nog twee nachten hier en een in het vliegtuig. Het schiet nu echt op.

2 opmerkingen:

  1. Ja idd, of waar ga je ze verkopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jan, lees met veel plezier je blog, hoop je snel weer te spreken in NL ... groeten Daniel

    BeantwoordenVerwijderen