05 juli 2007

Meters maken

Vandaag ben ik hyperactief. Vanmorgen om 04.30 begonnen met m'n toespraak te schrijven voor X-Noizz, voorheen Flevo. Ik spreek op de zondagmorgen waar men rond de 13.000 bezoekers verwacht. Je kunt je nog inschrijven voor dit festival.

Om 06.00 had ik de speech af!
Daarna eindelijk m'n seminar voor morgen af kunnen ronden. Wat een bevalling was dat, zeg. Soms vraag ik me af of het al die moeite nu wel waard is.

En nu, eindelijk tijd om heel veel mails af te werken en eens na te denken over het Brandaris jongerenwerk voor het komende seizoen. Vanavond sluiten we de jongerenwerkers af met een maaltijd. We zouden barbecueen maar die zou wel eens kunnen verregenen. Dus wordt het een warme hap door de altijd dienende Martha toebereid.

Na afloop rijd ik door naar Doetinchem waar ik overnacht. Ik sta dan morgenvroeg niet in de file op weg naar Momentum om m'n seminar te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten