07 juli 2007

Een bijna vrij weekend

Het seminar op de Betteld bij "Momentum" ging aardig hoewel ik veel te hyper was met als resultaat dat ik over m'n woorden struikelde. Er is zoveel te zeggen, zoveel te melden dat ik vaak moeite heb om zelf bij de les te blijven en me allerlei uitstapjes veroorloof die ten koste gaan van het neerzetten van het hoofdonderwerp.

Wat ik bemoedigend vond was dat er toch zo'n 30 man op het seminar afkwam. Er liepen vijf seminars parallel aan elkaar en omdat het 09.00 uur 's-morgens was (sommigen vinden dat errug vroeg...) was de opkomst goed te noemen, temeer daar het onderwerp (discipelschap) niet een onderwerp is wat mensen veel oplevert maar men van tevoren weet dat het iets gaat kosten.

Dit weekend zowaar bijna een vrij weekend. Vanavond spreek ik op een openluchtsamenkomst in Groot Ammers. Ik hoop dat het bij lucht blijft en geen openwatersamenkomst wordt.
Ik ben heel benieuwd of men in Groot Ammers kiest voor een wat hippe benadering of dat men voor een traditionele samenkomst gaat die met name het kerkelijk publiek zal aantrekken. Ik vermoed het laatste maar laat me graag verrassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten