14 maart 2007

Naar Melbourne

Het is op dit moment precies en week geleden dat ik in Brisbane aankwam en over en uur vertrek ik naar Melbourne. Gisteren de laatste bijeenkomsten. Tussen de "chapel" op de Nazarene Theological Seminar en een laatste "Dinnermeeting" aan huis hebben twee collega's me meegenomen naar de Australian Zoo, waar we twee uur rond konden lopen voordat de tent sloot. Niet veel vrije tijd dus de afgelopen week. De dierentuin is een melkkoe geworden en alles draait om geld besteden. Jammer.

Het is trouwens moeilijk om de echte reacties van de toehoorders in de bijeenkomsten te peilen maar ik vertrouw erop dat God het allemaal weet te gebruiken.

Ik begin me af te vragen wat voor indruk sommige collega's van me hebben. Gisteren kreg ik een email met de laatste wijzigen in m'n schema voor Melbourne. Men heeft het gepresteerd om me 100 minuten een groep 12 en 13 jarigen toe te laten spreken. 100 minuten! 12 en 13 jaar! Daarna nog eens 50 minuten voor een groep 14 jarigen en tenslotte 15 minuten voor de 16 jarigen. Ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet. Het zijn godsdientlessen op een middelbare school. Ik heb inmiddels m'n zorg hierover gemaild. Misschien denkt men dat het beter is me om me iets te laten doen dan helemaal niets. Ik weet het niet. Ik hoop daar vanmiddag achter te komen.

Het zit er hier dus op. Was een goede week, een beetje aan de drukke kant. Ben niet an andere werkzaamheden toegekomen, iets wat ik wel had gehoopt.
Ik ben wel weer helemaal fit. Geen spoortje hoofdpijn. Elke dag 6 tot 8 kilometer hardlopen. Zonnetje.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten