04 maart 2007

Migraine!

Kom ik net terug uit de dienst, die vandaag extra lang was, met een lunch (de beruchte Brandaris Bolletjes), en een presentatie van diverse initiatieven in en om Rotterdam waar Brandarianen bij betroken zijn, ben ik eerst op zoek gegaan naar het telefoonnummer van de contactpersooon van de groep waarvoor ik vanavond in Veenendaal zou spreken.
Google desktop is de reddende engel en al gauw heb ik Jan de H. aan de lijn en vertel hem dat ik zo snel mogelijk plat ga om een migraine weg te werken. Niet fijn voor hun omdat ze nu in korte tijd een oplossing moeten vinden.
Ik ga nu plat en hoop snel van m'n migraine af te komen.

Vanmorgen stonmd ik er al mee op maar hoopte dat m'n migraine door de afleiding van een dienst en de verantwoordelijkheden daar omheen zou wegebben. Helaas.
Nu ga ik afsluiten en plat op de bank.

O ja, de dienst was echt goed. Je merkt dat Leontien heel veel tijd inde voorbereiding heeft gestopt. Nou, het was alle moeite waard! De muziek en zang was geweldig!
Daniel de Wolf sprak denk ik alle harten aan met een haarscherp verhaal over de bergrede. Je kunt uiteindelijk niet om de woorden van Jezus heen wat betreft het waarmaken van Zijn woord in onze directe omgeving. Het koninkrijk krijgt gestalte door Zijn volgelingen heen. Aan de slag dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten