14 maart 2007

En wat doen we dan in Melbourne?

In Melbourne aangekomen kreeg ik een folder overhandigd met m'n volgende set bijeenkomsten en instructies.
In Brisbane ontmoette ik Timmy, een jonge Ier, die een jaar jongerenwerk in Duitsland heeft gedaan en zich aan het orienteren is op zijn toekomst in jongerenwerk binnen OM. Samen zijn we naar Melbourne gereisd en ik heb hem bereid gevonden om morgenochtend samen met mij de 100 minuten te vullen. Uiteindelijk lost het zich dus vanzelf op (zie vorige blog). Hij staat dichter bij de jongere generatie dan ik met mijn 46 jaar.
Een van de instructies was om iemand te bellen in Mt. Gambier, m'n volgende stop, om het e.e.a. kort te sluiten met betrekking tot enkele te verzorgen godsdienstlessen op een middelbare school. Je raadt het al, 13 en 14 jarigen en een groep 16 jarigen. Wat wil God hiermee zeggen? Hopelijk weet ik over twee weken meer.

Het schema voor Melbourne ziet er als volgt uit:

Donderdag 14 maart
08.55 Plenty Vally College, 1 x 100 minuten, 2 x 90 minuten
13.00 OM kantoor, stafbijeenkomst, gesprek/discussie over recrutering

Vrijdag 15 maart
08.00 Ontbijtbeenkomst met voorgangers "How messed-up people change the world"
19.30 New Peninsula Church, jeugdkerkachtige samenkomst, evangelieboodschap

Zaterdag 16 maart
Vrije dag, hopelijk naar het strand.

Zondag 17 maart
09.00 New Peninsula Church, Zondagochtenddient
11.00 Tweede dienst
13.00 Bijeenkomst met zendingscommitee
18.00 Yarra Plent Christian Cenre, jongerendienst, evangelieboodschap

Maandag 18 maart
10.30 OM stafbijeenkomst, overdenking
15.35 Naar Mt. Gambier

Het is nu donderdag 06.50
Slecht geslapen (meestal de eerste nacht in weer een ander bed en weer een andere omgeving). Aansluiting gevonden met de rest van de wereld via een loshangende LAN kabel. Met Martha en Ellen gesproken. Thuis alles goed. Nog niet hardgelopen, Melbourne doet aan zomertijd dus het wordt om 07.00 uur pas licht. Misschien later op de dag?

1 opmerking: