03 maart 2007

Bijna onderweg naar Australie



Het idee is leuk, maar of het haalbaar is?

Mijn collega's in Brisbane gaan ervanuit dat ik het toonbeeld ben van energie, gezondheid en kracht. Kijk maar eens naar het schema dat ze voor me hebben bedacht. Wat ze niet weten, maar ik nu toch maar even heb vermeld is dat ik vaak doodziek aankom; migraine, misselijk en alles wat daar bij komt kijken. Ik ben helemaal niet zo'n goeie reiziger!!!

Ik vertrek maandagavond (5 maart) om 20.45 naar Kuala Lumpur. Daar moet ik 8 uur wachten op m'n aansluitende vlucht naar Brisbane die uiteindelijk op woensdagochtend aankomt.

Wed 7
9:30am airport
12.30 Brisbane Boys College, ISCF, Stepping Up, Stepping Out
7.30pm Sunnybank Baptist Life Groups, combined group of young adults
Thurs 8
7.45am- 9.15am, Brisbane North C of C Pastors Breakfast, "How messed up people change the world"
7pm Mt Tamborine, DTS YWAM, Where to after DTS?
Fri 9
10.10am Groves Christian College, yr 8 & 9 160kids
11.20am Groves Christian College, yr 10 -12 180kids
International Outlook for the weekend (Live in at Mt Tamborine)
Sat 10
International Outlook for the weekend
Sun 11
International Outlook
6.00pm Redcliffe Brethren Assembly, Youth Service
Mon 12
1.45 -2.30 // 2.30 - 3.15, Grace Lutheran College, Rothwell. Year 12 //Year 1, Life Directions / Gap year
6pm Crowes house, invited young adults
Tue 13
8am- 9.30am, Fairfield Christian Family, Pastors Breakfast, "How messed up people change the world"
11am Nazarene Theological College, 10 - 20 students
6pm Crowes house, invited young adults and any contacts from the weekend
Wed 14
11:50 airport, QF0619 Brisbane to Melbourne

Na Brisbane volgt Melbourne, Adelaide en dan Sydney. Die schema's komen later wel. Eerst maar eens zien dat we de eerste week goed doorkomen.
Ik wil proberen om deze blog dagelijks bij te houden.

Het is nu zaterdag 3 maart en ik ga zometeen de deur uit om een Alpha groep in Papendrecht tpe te spreken over "Wat doe ik met de grote opdracht".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten