12 september 2007

Er is iets mis met me

computer.
Ik heb verbinding met het internet. Dat weet ik anders zou ik deze blog niet kunnen schrijven. Alleen schrijf ik dit blog op m'n schootcomputer (die ik overigens niet op m'n schoot heb, dat ding wordt veel te heet) want daar werk m'n verbinding wel goed. Het is aslof het contact met het Wereld Wijde Web door een pot stroop gaat. Spybot, Search & Destroy is bezig om eventuele kwaadaardige elementen op te sporen en te elimineren. Dan is er nog CCleaner, Registry Mechanic, Adware, Spyware.
Wie weet komt het nog nog.

Zelf heb ik ook regelmatig het gevoel alsof m'n leven zich in een pot stroop afspeelt. Een file (gisteren mocht ik weer; 15 kilometer tussen Utrecht en Rotterdam), een vergadering (waar acht van de twintig verwachte deelnerms om de een of andere reden er gewoon niet waren), een boek (ik wil echt lezen maar ik val gewoon in slaap).
Ik noem dit soort zaken met ingang van heden 'de stroopelementen van het ware leven'. Er zijn dagen met een groot stroopgehalte en dagen met een minder hoog stroopgehalte.
Gelukkig heeft stroop een zogenaamd smelttraject en is het zoet (waar ik wel van hou). Op warme dagen dunne stroop, op koude dagen dikke stroop. Gisteren was een koude dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten