23 maart 2007

Sydney, laatste bestemming en dan naar huis

Gisteravond om 21.00 aangekomen in Sydney. Werd opgehaald door Jenna, de State Director, die vanavond (vrijdag) haar taken overdraagt aan de nieuwe man, Magnus, middels een officieel diner met receptie. Aan mij de taak om in dertig minuten de 90 aanwezigen te motiveren en te bemoedigen in hun partnership met OM.
Vandaag de hele dag vrij gehad en heb een paar uur in Sydney rondgelopen hoewel ik vooral in de Botanische tuin ben blijven hangen.
Morgen doe ik mijn seminar in een dag, van 9 tot 5 (7 sessies van drie kwartier). Een echte rally dus.
Zondag spreek ik in drie verschillnde kerkdiensten en maandagochtend een overdenking voor de leraren van een christelijke school hier in de buurt. En dan... naar huis.
Ik heb elke dag contact met het thuisfront. Alles gaat z'n gangetje en dat is wat mij betreft prima!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten