12 maart 2012

Koorts

In de bus naar Edinburg begin ik eindelijk een beetje te ontspannen. Koortsachtig bezig geweest met het herstellen van een gecrashte laptop en dat is niet helemaal gelukt. En als je onder druk staat lijkt alles ook nog eens langer te duren. Nu, in de trein van E'burg naar Carlisle en na een overdadig maal vis en patat kan ik er weer tegen. Reizen is en blijft echt geen hobby van me.
De vier overdenkingen/praatjes/preken/studies of je het ook wilt noemen waren een genoegen om te doen/geven/ af te leveren. Feedback was over het algemeen bemoedigend. Dat een goede vriend met me van mening verschilt over het dogma van de totale verdorvenheid van de mens - de mens zou zo verdorven zijn dat hij zelfs niet in staat is om te kiezen voor het heil - zie en beleef ik niet als kritiek maar als een constructieve bijdrage een de al eeuwen durende discussie waar we nooit helemaal uit zullen komen.
Zometeen een verjaarsfeestje van een collega en morgen weer hard aan het werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten