11 augustus 2008

Pepers

Vanmorgen bericht uit India ontvangen dat m'n papers zijn gearriveerd. Drie weken heeft de post er over gedaan! Omdat tante pos er zo lang over heeft gedaan zijn mijn papers tien dagen na de deadline pas binnengekomen. Nu was me beloofd dat ik strafpunten zou krijgen als het niet op tijd binnen was. En die kan ik nu net niet gebruiken. Ik moet gemiddeld een negen scoren om onderzoek te mogen doen. Als ik dat niet haal duurt mijn studie een jaar langer.
De registrar van ICCS heeft me gerustgemaild dat er geen repercussies volgen. Ik blij.
Nu kan ik dan gaan beginnen met de paper die ik moet inleveren voor het nieuwe seizoen. In plaats van vijf (dit jaar) doe ik er volgende seizoen zeven. Dat zal iets meer tijd vergen maar ik wil de vaart er in houden. Vakken voor het nieuwe seizoen?
1) Historoy of Christianity Since Reformation with special emphasis on Ecumism and Evangelicalism, 2) Person and Work of Christ, 3) Coaching and Mentroing Strategies, 4)Strategic Thinking and Planning, 5) Spiritual Formation for Ministry, 6) Church and Ministry en 7) een paper die ik moet schrijven om dispensatie voor een onderwerp te krijgen. Hiervoor hoef ik slechts zeven boeken te lezen.
Al dit voorbereidende werk zal moeten gebeuren tijdens mijn reizerij die op 8 september begint en pas tot rust komt na Januari 2009. Af en toe ben ik tussendoor een paar dagen of enkele weken thuis maar het wordt best wl heftig.

De komende week aan de slag met de voorbereidingen voor de studie voor de OM staf die ik op de Bron zal geven, het voorereiden van een Mentroing CLinic in Ecuador en studies voor een retraite in Canada. Er ligt dus weer genoeg op mij bord.

Gisteren de bevalling van mijn preek preek over de Nieuwe Mens. Ik voelde me ernstig tekortschieten. Wat kun je erover zeggen in dertig minuten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten