17 februari 2011

Terug in de beschaafde wereld

Maar de vraag is of het wel zoveel beschaafder is. Acht dagen zonder internet en telefoon is niet zo onbeschaafd en het doet me denken over het voortdurend beschikbaar zijn en de talloze a.s.a.p. berichten. De aarde draait haar rondjes en de wereld druiste voort, zelfs zonder mijn actieve aanwezigheid en deelname. Een kamp aan een baai van een kilometer waar rust en stilte de klok slaan en dolfijnen regelmatig voor een spektakel zorgwen is een weldaad en doet me verlangen naar meer!
Een geweldige tijd gehad met zo'n zestig jongeren en de afgelopen vier dagen met volwassenen en gezinnen. Gesproken over Life Direction en met de volwassenen over veranderen nagedacht. Goede respons met als slagroom op het toetje de vraag of ik volgend jaar weer wil komen. Daar hoef ik niet al te lang over na te denken. Welke spreker wil zijn tijd nu niet investeren in een groep gretige volgelingen van Jezus met als bonus een haast paradijselijke omgeving waar de tijd lijkt te vertragen. Geweldig! Ik ben een gezegend mens. Om drie weken met Ruben op te trekken was een bonus. Wat een geweldige vent is het toch. Hieronder een paar foto's. Momenteel wacht ik op de laatste van vier vluchten vandaag die ons van Port Lincoln, via Adelaide, Melbourne en Hong Kong naar huis transporteert.

Ons onderkomen twintig meter bij het water vandaan



Spectaculaire zonsopgangen en -ondergangen

Vanuit ons onderkomen zo de zee in!

1 opmerking:

  1. http://home-1.tiscali.nl/~ti112509/index2.htm

    Prachtige foto's; bezoek je nog deze site. Weinig foto's maar barstensvol inspirerende teksten.

    BeantwoordenVerwijderen