30 januari 2011

Clinic dag 1

Martha mailde me al met de vraag of ik misschien hoofdpijn had omdat ik niet had geblogd. Niets van dat alles. Ik voel me zelfs prima maar heb geen tijd gehad om te bloggen. Mensen, mensen en mensen vanaf zaterdagochtend. Nu zijn we met de clinic begonnen met 21 deelnemers. Moet weer gaan. Foto's volgen. Niet veel te melden nog. Ben een beetje down vandaag en ik begon ook nog met een 'devotion' over Prediker 4:7-9, "Ik vestigde mijn aandacht op nog iets anders onder de zon, en ook dat is leegte. Iemand is helemaal alleen. Hij heeft zelfs geen zoon of broer, maar toch zwoegt hij almaar door en wordt zijn dorst naar rijkdom nooit gelest. Voor wie beult hij zich zo af en ontzegt hij zich de genoegens van het leven? Ook dat is enkel leegte en een trieste zaak." Daar word je niet veel vrolijker van. Een "waar doe ik het allemaal voor" ochtend.
16.45 We zijn nu een aantal uren verder en de melancholie is aardig verdampt.

1 opmerking:

  1. kam deze tegen. sluit mooi aan op jou blog. http://www.jurjenvanhouwelingen.nl/2010/inspiratie/werken-voor-betekenis-of-betekenis-voor-je-werk/

    BeantwoordenVerwijderen