16 april 2009

Kou

Ik had de weerberichten gechecked en besloot dat het wel mee zou vallen met de temperatuur in Engeland. Drieentwintig graden in Nederland; dat betekent dat het in Engeland ook wel zoiets zou zijn. Niet dus. Koud man! En mijn jas hangt thuis aan de kapstok. Ik vind het een sport om zo licht mogelijk te reizen maar nu betaal ik daar dus een prijs voor.
Verder zag ik een gifgroene auto. De bestuurder stapte uit. Hij droeg een poloshirt en dat poloshirt was gifgroen. Ik vroeg hem of hij de auto bij het shirt kado had gekregen en vond het een leuke grap. Gelukkig kon hij het wel waarderen. Voor hetzelfde geld word je in elkaar geslagen of neergestoken.
Vandaag gaan de besprekingen over mijn (mogelijke) nieuwe rol binnen OM door. Tot nu toe is het allemaal minder heftig dan ik had gedacht en als ik "Ja" zeg blijft er voldoende tijd over om door te gaan met internationale spreektoers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten