04 februari 2009

Niet meer doen

Met ingang van heden weiger ik om in de spits naar en van vergaderingen te reizen. Na vanmorgen meer dan een half uur te hebben vastgestaan bij Bodegraven ben ik omgkeerd en naar huis gegaan.

Mijn vergaderaanvangstijden zijn voortaan om:
07.00 's-morgens (de uitnodigende partij verzorgt het ontbijt)
11.00 's-morgen (de uitnodigende partij verzorgt de lunch)
16.00 's-middags (de uitnodigende partij verzorgt diner)

Het bovenstaande geldt tenzij de vergaderplek uitstekend per openbaar veroer te bereiken is. Een plaats als Terschuur, of Emmeloord (om enkele dwarsstraten te noemen) zijn dat bijvoorbeeld niet.

Aldus besloten op 4 februari 2009.

2 opmerkingen:

  1. Dat wil ik ook wel!
    (je hebt groot gelijk... ik deed er afgelopen dinsdag een uur (1 heel uur!) over om OP de snelweg te komen. De oprit incl. 2 straten om deze te bereiken kostte me 1/15 van mijn dag!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Man, wat ben ik blij dat ik hier (bijna) nooit meer in de file staat!! Grote uitgestrekte vaak lege wegen. Enkel in Atlanta sta ik wel eens vast, maar dat is goed te doen als het een keer in de 3 maanden gebeurt. Is Nederland vol?

    BeantwoordenVerwijderen