11 februari 2008

Koffie met gebak en snert

Vanmiddag gingen Martha en ik nog even de stad in nadat we afscheid hadden genomen van de familie Hollander, die donderdag voor drie jaar naar Seattle vertrekken. Ik zal ze missen. Met name Erik die een uitstekende voorzitter van de werkgroep zending is geweest.

Bij de HEMA aangekomen laadde ik eerste een slagroomgebakje op het serveerblad en schoof het langzaam richting kassa. Al schuivend kom je nog veel meer lekkere dingen tegen. Na het gebak volgde de erwtensoep met roggebrood en katenspek. Vervolgens koffie (ik wist van de vorige keer dat de HEMA geen lekkere koffie had maar hoopte dat het vandaag anders zou zijn. Dat was het overigens niet).
Een dergelijke unieke combinatie kan het best als volgt genuttigd worden. Begin met het hartige en eindig met de zoetigheid. Ik ben niet misselijk geworden.

Martha en ik besloten dat we dit te weinig deden (niet de verkeerde combinaties eten maar samen iets gezelligs doen). We hebben maar niet gezegd dat we dit vaker zouden moeten doen. In de praktijk werkt het toch altijd anders.

De geplande vergadering van de zendingswerkgroep schijnt een week verzet te zijn dus nu hebben we opeens een extra vrije avond.

Ik heb op veilingkijker naar boekenkasten gezocht. Martha en ik hebben besloten dat de in dozen rustende boeken een belangrijker plaats moeten krijgen. Dus, na vier en een half jaar komen er nu toch boekenkasten in de huiskamer. Alleen kan ik maar moeilijk tot een besluit komen welke en waar ik ze vandaan haal dus dit gaat heel lang duren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten