14 december 2007

Back in business

Wow, na een dag migraine kun je de hele wereld weer aan. Gisteren was echt erg. Zo'n zware migraine heb ik in jaren niet gehad. Geprobeerd om zovel mogelijk mee te maken maar om 12.00 uur trok ik het niet meer. In de loop van de dag zakte de pijn gelukkig. Gisteren was ook de laatste dag van onze vergaderingen en al met al zijn het zeer productieve dagen geweest met de juiste mensen en de juiste voorzitter. Een goede voorzitter is in staat om iedereen bij de les te houden en mijn goede vriend Peter is een kunstenaar waar het om voorzitterschap gaat.
Ik vind het helemaal geweldig om met deze groep mensen op te trekken. Een groep mensen die dezelfde passie en missie deelt. De maaltijden zijn een belangrijk onderdeel van de drie dagen vergaderen. Het gaat namelijk niet alleen om "zaken doen"; het gaat om "levens delen" waarbij we ons hart kunnen laten spreken. met sommigen uit de groep heb ik in de loop der jaren diepe vriendschappen ontwikkelt. Vriendschappen zijn Gods grootste zegeningen!

Martha heeft zich vier dagen lang helemaal gegegeven om het de groep van 12 naar de zin te maken en wat mij betreft heeft ze zich overtroffen. Niemand heeft honger geleden. Integendeel.

De komende dagen hebben we helemaal niets en gaan we heerlijk onderuitgezakt boeken lezen, wandelen, thee drinken, eten en niets doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten