26 oktober 2007

Bijna naar huis!

Vreemd idee dat je door een flink eind om te vliegen je 500 euro bespaard. Amman Amsterdam is 4,5 uur vliegen. Ik doe er vandaag echter 15 uur over. Amman - Dubai - Abu Dabi - Amsterdam. Niet leuk maar het is niet anders. Een slaappil helpt me hopelijk door de nacht heen en als alles loopt zoals gepland bereikt deze elfdaagse reis haar hoogtepunt morgenochtend tussen zes uur en half zeven als ik door de deur Nederland binnenloop en Martha weer in m'n armen sluit. Thuiskomen is altijd het mooiste en beste moment van elke reis.

Eergisteren droomde ik dat ik thuiskwam en het huis aantrof vol met jongens (vrienden van Ellen). Op mijn verbolgen en gepassionerde "ERUIT" pakten ze hun biezen waarop Ellen zei, "Maar, pap, het zijn Australiers" waarop ik zei, "O, maar dan mogen ze wel blijven".

"Dit nu, o Farao, is de uitleg van deze droom". En toen werd het stil. Ideen? Suggesties? Welke angsten werken zich vanuit de krochten van mijn binnenste een weg naar buiten?

Tot morgen.

1 opmerking: