24 maart 2007

Nog 30 uur

En dan vertrekt het vliegtuig naar Kuala Lumpur/Amsterdam. M'n tijd hier zit er bijna op. Gisteren de "BE" rally. Het viel me alles mee. Ik heb een onderdeel geschrapt waardoor ik maar zes sessies van drie kwartier heb gedaan. Dat is nog steeds vier en een half uur non-stop spreken. De reacties van de deelnemers waren zeer bemoedigd, met name van hen die jarenlang een verwrongen beeld van God, Zijn wil en roeping gebukt gaan. Het is geweldig om het woord van God bevrijding te zien brengen in de levens van velen.
Vandaag nog de drie diensten en dan mag ik langzaam m'n koffer gaan dichtdoen.
De afgelopen drie weken heb ik geen een keer hoofdpijn gehad. Kan het zijn dat er mensen aan het bidden zijn? Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat best wel eens een belangrijke rol speelt.
Een deelnemer aan "BE" vertelde me dat hij nooit naar dit soort trainingen/cursussen/conferenties gaat maar dat het hem alles was meegevallen. Als je dan zijn verhaal hoort over teleurstelling, geestelijke manipulatie en tegenwind in z'n leven, mag het een wonder heten dat hij kwam en weer licht aan het eind van de tunnel begon te zien.

M'n gastheer is koffie aan het zetten en het ruikt veelbelovend. Ik ga ervan genieten en tegelijk mezelf een weg banen door de vijftig emails die worden binnengehaald terwijl ik dit typ. De helft van die vijftig mails kan ik wsch. meteen verwijderen maar het bljft toch een dagelijks terugkerende klus om in contact te blijven met velen!

1 opmerking:

  1. In ieder geval is er één die de afgelopen weken heeft gebeden dat je geen last meer van hoofdpijn zou hebben.

    BeantwoordenVerwijderen